8 years ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
بنات انا محرجه جدا اسالكم بس طلعتلى حبوب سوداء احجامها مختلفه فى اامنطقه الحساسه ودا تقريبا لانى استخدم الموس وخايفه تكون حاجه غريبه اللى كانت زيي تقولى دى حاجه عاديه ولا خطيره ؟ وكمان انا فى الشهر التاسع ومحرجه جدا ليجى موعد الولاده وماتروح ؟ الله يكرمها ويرزقها من حيث لا تحتسب اللى تجاوب ياجماعه ٢٨٠ مشاهده وماحدا بيرد يعنى الله يخليكو اللى تعرف ماتبخل عليا بمعلومه نفسيتى محطمه

37 تعليقات

العضوة: 27215 , 8 years ago

@user-155304 تسلمى يارب ع افادتك بس انا استخدم امواس فينوس لكن عاى الفتره الاخيره اللى مااجدر اشوف فيها بسبب البطن ممكن اكون استخدمته بطريقه غلط او شى الحمد لله يعنى هذه الحبوب شى عادى لانى كنت خايفه منها كثير

العضوة: 27215 , 8 years ago

@user-154023 مش قادره الصراحه اعمل كدا حاولت طلع معى شوى دم خفت ودهنتها مرهم فيوسدين مضاد حيوى ورح شوف الله يعديها ع خير يارب

العضوة: 155304 , 8 years ago

@user-27215 لا لاتخافي الحبوب هذي نتيجة خطا في الحلاقه .. لكن انتبهي من الحلاقه على مكان جاف واهتمي بالتقشير والترطيب وكل شي راح يكون تمام ❤️

العضوة: 27215 , 8 years ago

@user-155304 آمين يارب شكرا ليكى ام امير ☺☺

العضوة: 50397 , 8 years ago

@user-27215 استخدمي بعد الحلاقه مرهم اليكا مايطلع حبوب ولا يسبب حكه ولا تهيج بالبشره حاليا نظفي المنطقه بغسول مخصص للمنطقه الحساسه وبعدها حطي مرهم اليكا اذا ماراحت الحبوب استخدمي مرهم فيسودين بو خط احمر.

العضوة: 27215 , 8 years ago

@user-50397 شكرا ليكى حبييتى اهم شى انها طلعت شى عادى وبيصير لانى كنت خايفه منها لان لونها اسود

العضوة: 50397 , 8 years ago

@user-27215 اول ماطلعت سبب لك حكه ممكن انتي حكتيها وصارت سوداء لأن الحبوب الي تطلع مع الحلاقه حمراء زي حب الشباب بس اصغر وتسبب حكه.

العضوة: 50397 , 8 years ago

@user-27215 انتي داومي على المرهم اذا مافي تحسن استشيري دكتورتك.

العضوة: 27215 , 8 years ago

@user-50397 غالبا بيكون شعر تحت الجلد وسبب حبوب نتيجه لحلاقه غلط

العضوة: 27215 , 8 years ago

@user-50397 ان شاء الله حبييتى تسلمى يارب ع مرورك وافادتك

العضوة: 27215 , 8 years ago

٢٠٠ مشاهده ومافيش ردود