ده بيكون عيب خلقي . بيكون فيه الرحم غير الشكل الطبيعي المتعارف عليه بيكون زي مايكون الرحم الطبيعي بس مقسوم نصين
وبيكون البيبي في نص واحد من هاذين النصفين
اي نص المساحه الطبيعيه للرحم العادي أو الطبيعي
اقرأ المزيد...
ولدت لي ٢٧ يوم والخيوط ماطاحو ومن يومين حسيت بوجع بالخياطه رحت لدكتوره قالت التهاب والجرح لسى ما التام واخذت مسحه قالت اجي بعد ثلاث ايام ... فيه امل اني اتشافى قبل اخلص ٤٠ والجرح يلتام 😢💔💔💔
اقرأ المزيد...
حد اخد قبل كده ابره تفجير وحملت اللي عندها تجربه ياريت تدخل تشارك وتحكي ودعواتكم ليا اطلع حامل الشهر ده... ربي لا تذرني فردا وانت خير الوارثين....
اقرأ المزيد...
سلام صبايا اليوم سويت سونار وقالو الاغلب بنت بس اخر الرابع نتاكد انا سوالي من قالو له نوع الجنين وبعدين تغير نوعه ؟؟؟
اقرأ المزيد...
بنات ملابس الاطفال اخذ حديثي الولاده او من شهر الى ٣ اشهر
انتم كيف تجهزون
اقرأ المزيد...
لصحبات الخبره اذا سمحتم ممكن اعرف دا ولد ولا بنت سمعت انو في ناس بتعرف مش شكل الكيس فممكن تساعدوني حبيباتي
اقرأ المزيد...
صبايا هل صحيح حساب حاسبة الحمل عم يعطي نفس الايكو ولا في فرق بيناتن؟؟
اقرأ المزيد...